Thursday, January 7, 2010

Merapu Sebelum Tido

Friday - LapanSatuDuaRibuSepuluh - humm...dah pukul dua...aku berjaga lagi...dem...besok nak keje. ingat nak tido awal tadi...tapi...tetiba abang aku ajak main game rally plak...eheheh...memula...ok la...seround dua...tau2 dah dekat kol dua...ni dpt berenti main pun sbb anak pompuan dia dah nangis. huhuhu...who would've thought...abang aku akhir nyer dpt anak. and knowing my brother...heh...aku terasa cam...pelik dan pada masa yang sama...kagum gak...ahhaha. ye lah...masa kecik2 dulu...aku selalu portray abg aku ni seorang yang amat garang...agak panas baran gak ah...huhuhu. well...ppl do change...yang beza nyer...antara...berubah jadi lebih baik...or jadi lebih teruk.

which...kinda made me think...demm...camne la bila tiba masa nyer...aku ada anak. huhuhu...aku tak berani nak imagine. boleh la aku imagine aku ni...akan jadi seorang ayah yang selamba rock...rilek...cool. tapi masa ni je la...huhuh...nnt bila bebetul ada anak...hoh...tak tau la pe jadik.

nape tetiba aku leh citer pasal anak plak nih...? awek pun aku blom ada weiii... ah....biar la...tak yah la pikir sekarang...huhuhu

1 comment: