Friday, February 12, 2010

Journal Kebosanan

Friday - TigaBelas0TwoDua0Satu0 - aku amat bosan...mmg bosan giler ah. huhuhu...keje ari ni...mmg bz...seriously...sampaikan aku ngan dhan disuruh kuar rehat awal...seawal 10.30pg...bagi aku...itu amat awal untuk lunchbreak. mana tak nyer...breakfast pagi tu tak smpat digest lagi. semua gara2 tak nak ada yang kuar time lunchbreak yang sebenar. disebabkan kenyang lagi...penyudahnyer...aku ngan dhan lepak minum kat mamak.

masa dah abis banking hours plak...ada plak la customer bodo tolol yang mintak tunggu kejap...sebab nak bank in bonus untuk pasa pekerja nyer...company cina...so..go figure lah...obviously nak masukkan kan duit blanje staff2 diorang untuk beraya. bongok betol...datang awal2 takleh ker...ni orang sumer dah nak balancing...baru terhegeh2 nak datang bank.

aku sampai umah...lepas abis chores...aku melepak dlm bilik...shits...mmg terasa bosan gile...~!! then...aku terlelap jap...ada la...setengah jam kot...still rasa bosan. aku pack laptop...tukar baju...start enjin kete...kuar umah. tapi aku tak tau nak gi mana sebenarnyer. aku drive aimlessly around bangi...sampai la aku wat keputusan nak lepak kat mamak sect 3tambahan, sbb masa ni aku dah lapor...orait gak la...orang tak ramai sangat.

tgk la pasni wat per plak...~

No comments:

Post a Comment