Friday, October 30, 2009

Reject Sampai Lali

Aaahhh~....hari last keje...huhuhu...giler serunok siot...~! last few days...sumthing happened to a friend of mine. THis dude got rejected...yeah...that's it people...REJECTED. but don't get me wrong...it's not like i'm gonna tell u guys everything that he whines about...eheheh. aku just....nak bercerita sket...pasal reject2 nih...

as for me...aku...mmg sangat takut rejections. serious...agak painful la kena reject nih...dan throughout my life...aku dah tak larat nak kira baper kali kena reject...(loser siot aku). lepaih kena reject tu...aku...sedih laa....kecewa....ati picah...~ tensen menggiler...mula la kononnyer nak isap rokok dua tiga batang sekali jalan...nak carik beer ke...wiski ke...nak amik dadah laa....nak kelar tangan sendiri la...memacam lagi lah...yang leh menyumbang pada kemusnahan diri sendiri( ye ye...sebelum korang cakap...aku akan cakap sendiri.."bodo la aku...!")...ye lah...kira dah sehabis emo la tu konon.

member aku pun dok cakap, dia penah rasa benda lebey kurang gitu, tapi dia kata...ari tu...ntah...cam...rilek jer...ada gak la...a bit of a sting kat ati nih. ye lah...ati mmg dah syg kt someone tu...sekali telah direject plak...but surprisingly...less painful.

kenapa...? ntah ah...mungkin sbb dah dapat jangka kot....akan direject...tapi daripada buat andaian...baik tanya je straight...skali alih2...mmg ye kena reject...heheheh. tak pun mmg dah selalu sangat kena reject...sampai dah lali...eheheh.

No comments:

Post a Comment