Sunday, August 15, 2010

Sesudah Sahur...

Isnin - EnamBelasLapanDuaPuluhSepuluh - Ok...hari ni dh masuk hari ke-6 posa. heh...jgn dihitung hari...kalo tak mmg la rasa lama. ada beberapa perkara yang aku suka pasal bulan posa nih. satu...obviously sbb kita menjalan kan ibadah. itu mmg perkara yang paling penting la. other than that...best sbb...mmg bleh jimat duit...ye lah...breakfast ngan lunch tak boleh makan...maka...duit tak kuar lah. and yeah...last sekali...bleh turunkan berat badan...tapi selalunyer masa bulan posa je la turun...masa raya pertama...dah naik balik dah...itu mmg konfirm...eheh. nak wat camner...sah2 masa raya tu...dah gi melawat umah sedara-mara...bila dah sampai tu...mmg akan ada makanan yang terhidang...kang tak makan...kecik ati plak...maka...'terpaksa' lah...eheheh.

adu la...apa la aku merepek pepagi buta nih...heh, mcm title entry aku yang...mmg aku baru lepas sahur...selalu nyer aku sahur kol 5pg...tapi ari ni rasa nak sahur awal sket...sbb ari ni aku keje. aduu...lemau gile sior keje time posa nih...tapi ada best nyer gak...bila keje ni...rasa cepat je masa berlalu...tapi itu pun kekadang tgk keadaan ler...

haih...sudah lah...tido time...

- stixx, fixxing out..!-

No comments:

Post a Comment