Friday, December 25, 2009

C-D-V-D-R

Jumaat - Sabtu : 25/26DecemberTwoZerOZerONinE - pagi jumaat aku bangun agak lambat...ok..that's not quite right...aku bangun mmg lambat...12.30tghari. huhuhuhu...tapi seb baik la cuti...Hari Krismas. waktu siang nyer...mmg takde apa2 aktiviti sangat...just after solat jumaat...aku lepak jap ngan bandmates. after that aku banyak abih kan masa dok umah.

oh yer...b4 that...fidah, a friend of mine...text me saying she's coming over to bangi. nak jumpa aban katanyer...and pastu sekali la jumpa aku. orait lah tu...sbb lama gak tak jumpa dia nih. she's a very good friend...mmg baik dia nih...eventho i've done sumthing that i'm not supposed to...she still accept me as a friend. aku rasa kalo orang lain...takkan nak berkawan ngan aku kot. ok..anyway...we meet up at McDonalds nearby kompleks pkns bangi...sekali ngan aban. just lepak and talked for awhile. aku rasa tak sampai sejam kot...then memasing kena balik. aku sambung lepak kat umah.

^supposedly a CD...

keesokan hari nyer Exorage perform kat RTW09...so...mlm ni...kitorang wat preparations lah...gi jamming...praktis...print & burn kitorang nyer cd. but during that time...sumthing went wrong...the printable cd that dhan bought...turns out to be...printable DVDRs...~!!! DEMMIT...~!! bodo punyer orang kedai...padahal dhan dah mintak dah printable CDR. mmg terus terasa ilang semangat siot...huhuhu. disebabkan dah beli...we just continued on...harap jadi audio cd...penyudah nyer...sumer kena jadi data disc...shits...meaning, kalo sesapa beli...itu pun kalo ada...diorang tak leh pasang dalam cd player...dvd players. haihh...tapi mmg tak leh wat pe dah ler...masa mmg dah suntuk...huhuhu...well...again, a lesson learned...the hard way. heh...~

No comments:

Post a Comment