Thursday, December 3, 2009

Mata Berat - Preparation

Jumaat - KosongEmpat2BelasTuZiroZiroNain - Ari ni aku kerja...dalam keadaan mengantuk...mmg seriously 'F'-ing sleepy...kira duit customer pun aku bleh terblank sekejap...mmg bahaya siot...tapi seb baik la takde shortages...masa lunch aku gi tido kat bilik meeting...bilik ni jarang orang guna...ada aircond plak tuh...mmg syok tido.

tapi dah lepas tido tu pun...rasa ngantuk tu tetap ada. demmit ah...tapi yang peliknye...dah abis waktu keje...ilang plak rasa ngantuk...heh. masa tu...ingat nak balik umah...tapi bila tgk jamm sungguh teruk...aku lepak jap kat mamak. tgh aku dok melanguk sorang2 kat mamak tu...tetiba ada orang tegur aku...memula aku ingat sape la...rupa2nye...minah sorang nih...mmg agak lama ah tak jumpa. so...dia pun lepak la sekali...so...biasa la lama tak jumpa...tanya2 la kabar...dah bertunang dah dia katanyer...and now currently working with her fiance...good for her lah.

sesambil lepak tu...aku monitor la gak keadaan jamm tu...cam tak surut2 je...shits..~ Fuck it lah...redahkan je lah. aku for one thing...mmg sangat tak suka traffic jamms...tapi...dlm case macam nih...tahan je la.

aku sampai umah...mandi...lepak jap, sambil tunggu time nak gi jamming. heh...lama siot rasanyer tak gi jamming. ni pun jamming sbb tetiba kena perform plak ari sabtu ni...dkt LAUNDRY...~!!! huhuhu...mmg agak teringin ah nak perform kat situ. this show...is actually...well...a bit like an audition for the rock the world concert. really, really, really, really, really, Really, REally, REAlly, REEAAAAAAlly hope that we can play for rock the world. we tried and failed the last time...eheheh.

No comments:

Post a Comment