Friday, December 11, 2009

Tak Jangka Jumpa

Sabtu - DuaBelasDuaBelasTuZiroZiroNain - Huhuhuhu...lama nyer aku tak update...heh...dah mula dah penyakit...penyakit malas nak type. tapi takleh dibiarkan...nnt jadik cam blog lama aku...terbiar gitu jer. nothing exciting happened for the past few days. nothing except...on thursday - 10thdec09 -...aku berjumpa dgn someone yang aku dah lama gile tak jumpa...pada aku la...aku rasa amat lama...tak tau la that someone tu rasa sama ke tak...huhuhu.

she came into my life somewhere in the middle of this year...masa tu wat show somewhere in cheras. menarik dia nih...comel...ada aggresiveness...and rilek jer....cool character lah...i loike...eheheh. dia main drum...siap twin pedal tu...jamming main cover lagu yang aku sendiri tak berani nak try...huhuhuhu...respek2..~

we never did plan to meet...so...pada aku...mmg totally unexpected...what a surprise indeed...~
masa jumpa tu...aaaaa....~!! aku happy sangat rasa nyer...sampai tak reti nak react camner...the awkwardness tu terasa...huhuhuhu...over excited la plak aku nih...eheheh.

jumpa...lepak...dia makan...sambil borak...aku tgk dia makan...tau2 dah satu jam...isk...aku dah kena masuk keje balik...dia plak...rupanyer baru balik dari penang...dia drive all the way...kesian siot...rabak jer rupa...so...better dia balik...get some rest...haiih...hope to see her again...

No comments:

Post a Comment