Thursday, November 26, 2009

Down

Weds - TwentyFiveElevenTuZiroZiroNain - Keje cam biasa...takde apa2 kelainan...cuma...bila time dah abih keje...aku mmg terasa sangat down...unhappy...atas sebab apa...aku pun tak pasti. aku kekadang...bila time2 aku down...aku ske wat bebenda yang tak dijangka...so...aku pun contactlah seseorang nih...dtg gile tetiba aku ajak dia jumpa...aku budget dia akan pikir ape gile mamat ni nak jumpa aku...tapi...tanpa disangka2...dia stuju nak jumpe aku.

Nama dia...ermm...aiseh...aku tak mintak permission lagi leh ke tak letak nama dia kat sini...takpe la...nnt la dulu aku tanya...bila dia kata ok...aku edit balik...eheheh. anyway...kitorang ni...lama kenal dah...ada la lebih 6 tahun kot. and kitorang suatu ketika dulu...penah la ada sejarah. tapi walopun sejarah tu berakhir...surprisingly...leh plak kitorang continue on berkawan. sampai dah beranak sorang la dia nih...lama tak lama la aku berkawan ngan dia.

so...aku pun melepak la ngan dia. aku yang down tadi...kira...dah tak down sangat dah la. i guess i need someone to get my mind off of what's been bothering me. so...thanx...

No comments:

Post a Comment