Thursday, November 5, 2009

Foul Start

Hari ni aku start hari aku dgn...mood yang agak tak elok. sbb nyer..?? ntah ler...aku cam emosi semcm...mcm PMS la plak...heh. sampai tmpt keje pun...aku tak bercakap ngan ofismate...kesian depa sumer...tak pepasal jer.

pagi tadi...memcm perasaan ada...tapi sumer nyer negatif...marah...bengang...kecewa...sedih...etc2. apa yang menjadikan aku camtu...secara tepat nyer...aku tak reti nak citer...tapi...kalo nak dimudahkan...senang cakap...aku banyak sangat pikir...dan aku bukan banyak pikir pasal diri aku...aku dok pikir pasal orang lain...orang2 lain yang belum tentu pikir pasal aku. jadi bila aku dah serabutkan pale otak sendiri ngan bebenda gitu...aku jadi emosi sorang2. shits...tak sehat sebenarnyer habit tu. jgn le diamalkan.

tapi nak wat camne...benda tu jadi gak...tapi seb baik gak la bukan tetiap ari...

pas keje...ada plak meeting...aduu...cukup tak ske aku meeting lepaih keje ni...mana tak nye...awk pale otak dok pikir nak balik jer...alih2 kena gak stay. tapi ok la...meeting kali ni...membawa berita baik untuk branch tmpt aku keje.

malam...jamming acoustic ngan shocksystem...aku sangat suka...sehari mood aku tak baper baik...bila tiba masa jamming...wuuu...hilang ah segala serabut minda...mmg betul le orang kata...music heals ur soul...or sumthin like that...heh

No comments:

Post a Comment