Thursday, November 12, 2009

Yang Beri Yang Terima

Khamis - Doblas Sebelas TuZiroZiroNain - bangun kol 10 lebey...tu pun sbb mak aku dah jerit soh tolong dia wat keje. Ari ni mak aku wat Usrah kat umah...so...tenaga aku dikerah untuk angkat kerusi meja...gi beli barang...tolong masak2 lebih kurang. aku buat kerja dgn keadaan badan yang sakit2...kes tercekik tulang punyer pasal...sbb aku dok paksa muntah...penyudahnyer...satu badan sudah sengal. serious...nak gelak pun sakit.

abis dalam area kol 6 lebey...aku mmg dah tak larat masa tu...terus naik bilik. ingat nak santai dalam bilik...sambil main game. tapi...aku terlelap. tersedar kol 9mlm...tu pun sbb tepon berbunyi...shitfuck...~!! aku ada jamming...~!!! siot giler...seb baik tak lajak melampau2...

masa jamming...walopun diri ni agak lemau...tapi digagahkan jugak...lepas jamming...cam biasa...sesi lepak2 minum2. masa lepak tu...member aku sorang ni bukak citer pasal sorang lagi mamat ni sudah buat onar...aku dgr citer pun dah hangin dah...kalo jadik kt aku sendiri, aku tak tau la apa jadi. dlm dunia nih mmg ada species gitu...jenis yang tak reti nak appreciate...juga tak sedor diri. masa ko takde...ko meminta...ko mengemis...tapi bila ko dah well off...ko tak appreciate orang yang memberi pada ko. bukan saje tak appreciate...siap ko mengata plak orang yang memberi tu.

udah2 la wey...ubah la perangai tu. maybe wat masa ni ko bernasib baik...yang memberi tu bukan jenis melenting...bukan jenis nak panggil geng bantai ko. jadi...sebelum rupa paras ko diubah menggunakan buku lima ke...batang besi ke...baseball bat ke...ataupun senjata2 yang lebih menyakitkan...ubah le perangai.

- tangan yang memberi tu lebih baik daripada yang menerima...tapi jgn la yang diberi tu penyakit...~

No comments:

Post a Comment