Tuesday, November 10, 2009

Rentung...Tak...

lagi satu hari yang aku tak tau nak buat apa. bangun kol 1.35ptg...tu pun sbb mak aku bising...kalo tak...tak tau la kol baper aku bangun. lepas mandi...turun bawah...gi dapur...mak aku soh goreng ikan...ahahaha. meletup2 siot...abih tangan kena minyak panas...pedih ah...takde la plak melecur. orait gak aku goreng ikan...tak rentung...walopun sesambil goreng tu aku tgk tv...seb baik la tak leka...heh.

lepas mkn...lepak jap...ujan turun dgn lebat nyer. tapi masa ujan lebat tu la aku kuar umah...drive...ntoh ler...cam serunok plak drive tetengah ujan lebat...tapi aku tak speeding ah...giler ko...tak pepasal je blog ni tak tertulis. kali ni...aku merayau sampai ke mines...dok survey beberapa barang...dan juga nak check barang yang aku hantar repair dari minggu lepas...sampai la ke ari ni...tak siap siap jugak...adu laa...nak hanginkan jer...tapi malas (hebat betul tahap kemalasan aku). aku dok survey laptops...ape la laptop yang elok eh?? dan yang tak berapa mahal...ehehehe...

dah abih pusing mines tu lebih kurang...aku pun gerak balik bangi...gi cc kat 15...tulis blog nih...eheheh...gi minum jap ah pasnih...

No comments:

Post a Comment