Monday, November 16, 2009

Exorage @ Melaka

Last Saturday...kitorang (Exorage) buat show di Melaka Mall...di...ermm...well...melaka la obviously. bertolak dalam kol 9.30pm hari jumaat. perjalanan sumer ok...takde malapetaka yang terjadi(Alhamdulillah...). Sampai umah parents dhan dalam kol...ermm...sebelas lebih kot...terus melepak kat umah tu...mlm tu aku ada masalah nak tido...biasa la...tmpt yang tak biasa...aku terlelap kol baper pun tak pasti....tido pun tak lena...kejap2 terjaga...dalam kol 7pg - 8pg camtu...aku dah terjaga...tak tido dah...aku lepak luar kat kete sambil conteng sketchbook & isap rokok...

dalam sejam lebih pastu...farah ngan diana plak bangun...pastu...yang lan...dhan...hatta. parents dhan pun bangun gak dah. diana masak nasik goreng. sedap...(aku pasti bukan sebab aku kebulor)...mmg sedap...aku sampai 3 kali round...untung ko lan.

dlm kol 12.30pm...masing2 bersiap...sampai melaka mall dalam kol 1pm lebih sket...punggah barang sumer...set barang2 onstage...krew TM mmg memberi kerjasama yang patut dipuji...tima kaseh sumer krew TM. by 2 sumthing...kitorang start. huhuhu...dah nama nyer main kat mall...so...crowd takde yang stay...kejap ada...kejap takde...tapi nak wat camner...bak kata kawan ku sorang...lek sudey...terasa cam jamming jer...beza nyer...selalu jamm kat studio...ni jamm kat dalam mall. tapi...walopun begitu...aku amat berpuas ati ngan sound pada ari tu...syok syok...~!

dah abis show...kitorang lepak2...carik makanan...eheheh... pastu merayau2 sekitar bandor melaka...pastu naik menara taming sari...huhhu...agak tinggi gak...best...masa kat atas tu...terasa nak terjun jer...dah abih rayau...kitorang gi mkn malam plak...mkn kat...aisey...nama kedai aku dah lupa dah...tapi menarik la makanan2 nyer...tapi bagi aku...yang paling syok...ABC Revolusi...HOH...~! mmg layan...~! Heh...by the time makanan abis...sumer dah lemau dah...balik umah...mandi...rilek jap...terus tido...

bangun pagi...lambat...breakfast makan cekodok...ngan jem stoberi...err...aku rase la jem stoberi...rilek2 di pagi ahad...tgk tv...kol 12lebey start packing nak balik. dah bersalam dan mengucapkan terima kasih...kitorang pun bertolak la dari umah dhan. tapi sebelum pulang...kitorang gi balik bandar melaka...round2 last kopek sebelum balik. amik2 gambar lebih kurang...beli barang2 sket...dan terus pulang...masa tu kol 6lebih kot.

masa balik la berlaku nyer perkara yang mmg aku amaaaat menyampah. JAMM...~!!! ShitFuck...~!!!...hiway jamm mmg mampu membuatkan seseorang tu naik mereng...jauh gile jamm nyer...kalo moving traffic tu takpe lagi...ada sampai tahap tak bergerak pun ada...mmg sial. tapi puncanyer yang lagi sial tu...adalah, kete accident di lane SEBELAH...~!!! lane sebelah....patut takde kena mengena ngan lane yang aku lalu tu...tapi nak jamm jugak...mmg cilaka...huhuhu. sampai kat bangi...kitorang gi mkn jap kat 15...akhirnyer...memasing pulang ler ke rumah memasing...tapi hatta tak la...dia kena ikut aku balik umah...nak amik kete dia yang dia parking kat umah aku.

masuk umah...jumpa parents aku...salam diorang...tapi tak dapat dok berciter ngan diorang lama...sbb aku dah mmg tak larat...naik bilik...mandi...baring2...terlelap....ZZzzzzz

No comments:

Post a Comment