Friday, November 13, 2009

Kejap Lagi

Jumaat - TigaBelas Sebelas TuZiroZiroNain - Dikejutkan oleh ketukan pintu oleh bapak aku. Demmit...tak puas tido lagi...huhuhu...~ tapi apekan daya...aku dah janji nak settlekan kerja kerahan tenaga yang tertunda smlm. gulung karpet...angkat furniture...angkat karpet lagi...dan memacam lagi. then parents aku gi umah mak ngah aku kat gombak. aku tak tau nak buat apa dah. tetiba aku teringat ada orang pesan beli barang...aku pun gi la mencari kedai tu.

pastu lagi sekali aku tak tau nak buat apa...aku tuju studio member aku...lepak sana...heh...ramai plak kat studio dia ari nih...aku lepak situ dah terasa cam jadi staff kt situ plak. hurmmm...mlm ni gerak gi melaka...sok ada show kat melaka mall...kena balik pack barang nih...

No comments:

Post a Comment