Tuesday, November 24, 2009

Keinginan - Kosong

Selasa - 24 Sebelas TuZiroZiroNain - pagi ni aku bangun amat awal...ada la dlm kol 5pg...nak tido balik...malas...aku tak terasa nak tido balik...tetiba keinginan nak isap rokok datang. aku capai kotak rokok...kosong...shite~! fine...takpe lah...aku gi basuh muka...gosok gigi...capai kunci moto...bukak pintu depan...titisan hujan mula turun ke bumi...aduuuulaahaii. isk...penyudah nyer...aku mintak kunci kete parents aku...bila ditanya nak ke mana pepagi buta ni...?? gi kedai jap. so...dgn memandu kete parents aku...aku pun tuju la ke gerai jual rokok 24hrs drive thru kat jalan 6. lepas dah beli rokok...aku tetiba terasa nak gi lepak mamak jap. so...aku gi la ke ameerali...eheheh...lain sungguh suasana ameerali di pagi ari...eheheh...order roti canai...ngan teh tarik.

lepak sampai kol 7...balik umah...mandi...bersiap nak gi keje...ujan tak berenti lagi...isk...camno la nak gi keje nih. aku malas nak gi keje drive...jamm...wat sakit ati jer. seboleh2nye nak gi bawak moto. so...aku tunggu la sampai 8.20pg...baru aku gerak...masa tu dah reda la ujan...tinggal renyai2 je...sampai opis...kira tepat la...tak lewat...eheheh...masa aku sampai tu...system offline...oh serunok nyer...leh lepak2...tapi malangnyer...offline tu sekejap je...ampeh tol...~!

so...bekerja la...bila dah abih...lepak mamak jap...ngan ofismate2 lain...ada cerita hangat yang terhangat...eheheh...lepak dekat sejam lebih...aku bergerak pulang...sampai bangi...aku gi singgah cc...tapi kejap jer...sbb kat cc tu..connection cam sial...terus balik umah...sampai umah...lepak sat...mandi...rilek jap lagi...terasa lapa...so...kuar ler. gi ameerali lagi...aku makan secara solo...ye lah...dah gi sana sorang2...tgh dok layan makan sorang2...tetiba dapat msg dari sorang member nih...lama gak lah tak jumpe...dia ni juga merupakan ex-student aku masa aku ngajor drum sekejap...so...lepak la ngan dia plak...tgh dok lepak ngan dia...datang la plak kawan dia lagi dua orang...aku tak kenal...kira kenal masa tu la...setelah beberapa jam lepak...aku pun gi la cc type blog nih...

aduuu...bosan siot citer aku...patut tak payah wat blog kot...tapi tu ah...disebabkan macam takde sape nak amik tau "how's my day today.." so...aku pun merapu la kat sini...

No comments:

Post a Comment